امیرمسعود صالحی

امیرمسعود صالحی

تمام دل نوشته ها در این وبلاگ نوشته ی خودمه از جایی کپی نشده !!!!!!
امیرمسعود صالحی

امیرمسعود صالحی

تمام دل نوشته ها در این وبلاگ نوشته ی خودمه از جایی کپی نشده !!!!!!

خدای من خدای خوب و مهربان .....


خدایا من بنده ی تو ام و بخشندگی تو رو ندارم شاید فرق من و تو اصلا همین باشه 


بعضی از بندگانت خدا به من ضربه زدن و از اعتمادم سوء استفاده کردن و وقتی سعی داشتم از خودم دفاع کنم و اعتراض کنم بهم بر چسب زدن و خیلیا این برچسب رو باور کردن و قبول.




خدایا تو خودت بهتر از همه میدونی چه اتفاقاتی افتاد و چه کسانی این کارها رو کردن 


خودت جوابشونو بده امیدوارم اتشی که برای من به پا کردن دامن زندگیشونو بگیره خدایا خودت از همه بیشتر عدالت داری 


تصمیم با خودت خدا 


فقط ازت یه چیز میخوام بهم صبر بده بتونم تحمل کنم

دل نوشته ........

خدایا همیشه طلبکارت بودیم و تو حتی یه کلمه هم جواب ندادی ...... حتی شکایتم نکردی


لجبازی نکردی و نعمت هات رو از ما بگیری خدا یا به خاطر همه ی نعمت هات ممنون اما یه شکایت دارم


چرا بعضی از بنده هات راحت میشینن هر چی دلشون میخواد پشت سر ادم میگن جلوی ادم و حتی پشت سرش توهین و تهمت و هر حرفی که دلشون میخواد میزنن راحت در مورد ادم تصمیم میگیرن برای خودشون میبرن و میدوزن اما یه بار از خود ادم نمیپرسن این چیزی که درموردت فکر میکنن هستی یا نه


خدایا در این سردی خورشید محبت ها مرا تنها نگذار که بهترینی برای من .................................