امیرمسعود صالحی

امیرمسعود صالحی

تمام دل نوشته ها در این وبلاگ نوشته ی خودمه از جایی کپی نشده !!!!!!
امیرمسعود صالحی

امیرمسعود صالحی

تمام دل نوشته ها در این وبلاگ نوشته ی خودمه از جایی کپی نشده !!!!!!

سلام خدا

خدایا اینقدر به بندت احترام میزاری که از خط قرمزها هم پاشو فراتر میزاره و تو هنوز دوستش داری بعدشم میبخشیش 


خدایا منم می خوام مثل تو باشم 


گاهی ادمایی پیدا میشن که در مشورت راه های غلط نشون میدن اما ادمای مغروری هم پیدا میشن که غرورشون نمیزاره حتی به حرف دلشونم گوش کنن 


خدایا دلم گرفته از این جور ادما دوست داشتم بگم حالم ازشون به هم میخوره ولی مگه میشه کسی رو دوست داشته باشی و حالتم ازش به هم بخوره 


خدایا خوشم میاد از ادمایی که اگرچه از راه اشتباه معرفتشون رو نشون میدن 


بعضی وقتا ادمایی هستن که تحقیق میکنن در مورد اعتقاداتت اما برای اینکه خودشون رو نزدیک کنن بهت فیلم بازی میکنن 


خدایا دلم گرفته از این جور ادما


خدایا درمورد تمام پیشامدها و اتفاقاتت خوبی ها و بدی هایی که دادی شکرت شکرت 


خدایا گلبانگ اذانت داره به گوشی میرسه یادم به یه جمله افتاد 


الهی الهی فقیر اتاک..........


سلام مادر ....

مادر    مادر    مادر ......


هر چقدر اسمتو بگم خسته نمیشم هر بار که میگم برام تازگی داره معنای جدیدی به ذهنم میرسه 


3174117199410746546 


مادرم هر وقت دلم میگیره پناه من شنونده ی درد و دل های من شمایین 


با خودم فکر میکردم چقدر بی انصافم فقط برای درد و دلم شما رو صدا میزنم شاید به خاطر اتفاقی که افتاد و من هنوز خودمو نبخشیدم 


مادرم یه عبارت زیبا از شما که وقتی میشنوم نمیدونم چرا ولی بهم ارامش میده اون عبارت اینه مادرسادات


در اشعار مقاتل از ورود شما به محشر اینطور میگن :


جبریل صدا زد که خلایق / انگیزه ی خلق دو جهان فاطمه امد

ملایک همگی بال گشودند / و فرش قدم مادر سادات نمودند

 

ارزش شما بیش از این حرفاس اشعاری که شاید نوازش روح منه در ادامه میگه


با گریه ی زهرا دیدند ملایک همگی اشک خدا ریخت/با ناله ی زهرا دیدند دمادم همه ی عرش خدا ریخت


مادرم دعام کن که غیر دعای تو پشتیبانی ندارم 

فرزند بی پناه تو فقط تو رو داره 


به خاطر اتفاقی که افتاد منو ببخش فقط همین و بس .....

سلام خدا......

http://divanehdel.persiangig.com/hazrat-zahra.jpg


عید امسال بوی یاس میداد بوی مادرم زهرا عطر خوش کوثر


مادر جان از اعماق وجود میگویم که هفت سین نوروزم سین سیمای تو را کم دارد


در روز عید اسمان در شادی عطر یاس مروارید های اشکش را به زمین هدیه کرد و زمین عطر اگین شد از هوای بهار


معبود من اگر تو را فراموش کردم عذر و به خاطرت نعماتت صدمین نه بلکه هزارمین بار سپاس


خدایا در سینه ی سردم گرمی ات را احساس میکنم وقتی صدای خوش ربنا می اید نه فقط در رمضان بلکه در دومین بخش از عشقبازیت هرروز روح سنگینم در فضایت به بی وزنی افتد و من مست از باده ی سبویت ای اله.