امیرمسعود صالحی

امیرمسعود صالحی

تمام دل نوشته ها در این وبلاگ نوشته ی خودمه از جایی کپی نشده !!!!!!
امیرمسعود صالحی

امیرمسعود صالحی

تمام دل نوشته ها در این وبلاگ نوشته ی خودمه از جایی کپی نشده !!!!!!

دوباره سلام بالاسری ......

خدایا این روزا یه کم سخت گذشت ولی شکرت خیلی از حقایق برام اشکار شد و باعث شد درست تصمیم بگیرم 


اینکه کسی نمیاد بازدید وبلاگم مهم نیست چون فقط برای تو مینویسم خدا نه کس دیگه  


خدایا یه تصمیم قاطع گرفتم کمکم کن بتونم به سرانجام برسونمش 


همین

سلام خدا .............

این روزا خیلی فشار روحی داشتم ولی ممنونتم خدا بهم صبر دادی


سر یه دوراهی گیر کرده بودم که نیاز به وقت داره تا خیلی بهش فکر کنم


خدایااااااااااااااااااااا  خودتو ازم نگیر هرچی دیگه رو میخوای بگیری بگیر


 خدا مابنده هات از سر غرور یا هر چیز دیگه شاید تو رو فراموش میکنیم


خدایا یادم میاد یه هفته توی دانشگاه سر کلاس غمگین بودم که البته فقط سر کلاس نبود بعضیا فهمیدن و درک کردن بعضیا بی تفاوت بودن و ......


اما مطمینم کسی دلیلشو نفهمید


خدایا من به خاطر این ناراحت بودم که یه کس دیگه جای تو رو تو قلبم گرفته بود یه هفته خودمو تنبیه کردم و از همه شادیا به دور تا دوباره دریچه ی قلبم به روت باز بشه خدا .. اخه بی تو بودن خییییلی سخته


محبوب من از من غمگین نباش چون من هیچوقت تو رو با کس دیگه ای عوض نمیکنم


اینکه کس دیگه ای رو بخوام شاید یه بار بشه اما اگه خیانت به اعتمادم بشه چی ؟؟؟؟؟


اصلا مگه تو به بنده هات خیانتم میکنی ؟؟؟؟؟؟ من که میگم محاله


خدایا بعضی از بنده هات رحیم بودنتو یاد نگرفتن زیادی حساسن بعضی دیگه کم


خدایا شکرت من اینو یاد گرفتم


خدایا سرتو درد نمیارم ولی قلب سنگین من در فضای تو به بی وزنی افتاد

 تو رو به خاطر خودت شکر میکنم


شکرت خدا شکرت